Volná místa profese manažer vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 9
Co bude vaší náplní práce? - Administrativní řízení mezinárodních grantových projektů (zejména Interreg, EU Life, EUKI, privátní fondy). - Sledování a kontrola rozpočtů, personálních nákladů a čerpání prostředků dle pravidel donorů. - Příprava ...
Máte již zkušenosti se mzdovým účetnictvím? Jste pečlivý a chcete se učit nové věci? Ozvěte se nám! Vaším úkolem bude: - podpora se zpracováními mezd - správa docházky - exekuce a jiná mzdová/personální agenda - komunikace s ÚP, OSSZ a ZP - ...
Máte již zkušenosti se mzdovým účetnictvím? Jste pečlivý a chcete se učit nové věci? Ozvěte se nám! Vaším úkolem bude: - podpora se zpracováními mezd - správa docházky - exekuce a jiná mzdová/personální agenda - komunikace s ÚP, OSSZ a ZP - ...
Máte Slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího? Domluvíte se plynule Anglicky? Máte zkušenosti z administrativních pozic/zákaznického servisu a zajímáte se o HR? Pokud ano, těšíme se na váš životopis! Náplň práce: - Administrativní správa ...
Máte vzdělání technického směru, praxi na pozici electrical engineer a zkušenosti s návrhem elektických schémat? Pak hledáme právě Vás! Staňte se ELECTRICAL ENEGINEER-em a pracujte pro mezinárodní společnost! Co Vás na téhle pozici čeká? - ...
Hledáme zkušeného Elektrotechnika na pozici Vedoucí elektrotechnik. Máte zkušenosti s vedením týmu elektrikářů a hledáte novou zajímavou pracovní příležitost v Plzni? Rádi Vám dáme šanci! Co má u nás Vedoucí elektrotechnik na starosti: - Dohled ...
Máš elektrotechnickou školu a jsi technicky zdatný? Zajímala by tě pozice NABÍDKÁŘE/NABÍDKÁŘKY? Tak mi pošli CV a probereme detaily! Na pozici NABÍDKÁŘE V ELEKTROTECHNICE bude tvým úkolem: - vytváření nabídek a kalkuací - zpracování poptávek - ...
Hledáme pečlivého a organizačně zdatného kandidáta či kandidátku, kterého baví administrativě a má zájem pracovat v korporátním prostředí. Jako Administrativní Asistent/-ka budete mít na starosti: * Zpracovávání služebních cest a s tím ...
- Účtování a evidence dlouhodobého majetku včetně reportingu - Cash management - Účtování režijních nákladů - Zpracování podkladů pro měsíční uzávěrky - Zajištění souladu s interními i externími finančními předpisy - Optimalizace procesů finančního ...
Máte zkušenosti s administrativou a office managementem? Rádi organizujete nejrůznější akce a ovládáte velmi dobře anglický jazyk? Pokud ano, neváhejte se přihlásit na pozici OFFICE COORDINATOR! Vaší hlavní náplní práce bude: * Zajištění hladkého ...