• P 
  • P 
  • Specialista/ka klientského centra 

Specialista/ka klientského centra

Zaměstnavatel: Jindřich Valenta
Vysokomýtská 1800

SPECIALISTA/KA KLIENTSKÉHO CENTRA
" Denní komunikace se zákazníkem je to, co Tě naplňuje?
" Jsi přátelský/á, rád/a pracuješ v týmu?
" Máš rád/a výzvy a jsi ochoten/ochotna na sobě pracovat?
Pokud je tvá odpověď 3x ANO, jsme na dobré cestě! Hledám totiž někoho, kdo bude:
" Aktivně vyřizovat příchozí hovory a emaily zákazníků
" Mluvit plynule česky a ovládat písemný projev
" Pozitivně se stavět k lidem a novým věcem
" Pracovat efektivně, samostatně a zároveň týmově
" Mít zájem rozvíjet svoje schopnosti

Tvým úkolem bude každodenní komunikace s koncovým zákazníkem, vyřizování jeho požadavků a objednávek. Poskytovat mu rady ohledně našich výrobků, zajímat se o jeho potřeby a nabízet vhodná řešení. I komunikace se servisním a produktovým oddělením bude Tvojí náplní práce. Díky této pozici získáš perfektní znalost našich produktů, ale také celkový přehled o fungování všech oddělení napříč firmou. Tuto pozici vnímám jako vstupní, a tak je jen na Tobě, na jaké vyšší pozici by ses chtěl/a v budoucnu prosadit.

Říkáš si, co k tomu budu potřebovat?
" Samostatnost, trpělivost a poctivý přístup k práci
" Komunikativnost a schopnost umět se vcítit do zákazníka
" Zdravý rozum, chuť pracovat, rozvíjet a posouvat se dál
" Znalost AJ je výhodou
" Zbytek Tě rádi naučíme
Pokud Tě tato pracovní pozice oslovila, zvu Tě k nám na firmu.
Je to pro tebe výzva? Neváhej a pošli nám svůj životopis. Těšíme se.

Zaměstnanecké výhody: zajímavé pracovní ohodnocení, silné zázemí společnosti, příspěvek na stravování, vzdělávací akce, školení

Kontakt: Michaela Matejsková, telefon 739 073 785, ema

odpovědět
Specialista/ka klientského centra
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Pardubický kraj