Zaměstnavatel: Phrase a.s. Spálená 108 |
|
KONTAKT : Silvie Černochová, e-mail: people@memsource.com
Za co budete zodpovědní:
" Mít zákaznicky orientovaný přístup ke všemu, co děláte
" Podpora zákazníků a interních týmů Phrase a v případě eskalace zajistit, aby byly předány správným lidem, aby vyřešili problémy a potěšili zákazníka
" Správa digitálních dotykových klientů prostřednictvím Gainsight.
" Identifikace příležitostí křížového prodeje / dalšího prodeje
" Řízení hromadné komunikace prostřednictvím sady automatizovaných pracovních postupů
Aktivně sledovat a spravovat:
" Cíle udržení, expanze, doporučení a přijetí pro vaše portfolio klientů
" Využití platformy vašeho portfolia prostřednictvím vyhrazených řídicích panelů, identifikujte odchylky a reagujte na ně, když nastanou
" Podpora CS ops při identifikaci osvědčených postupů a smysluplných datových bodů a pomoc při definování štíhlých procesů, které má celá organizace CS sledovat
Požadavky:
" (Probíhající nebo dokončený) Bakalářský titul nebo ekvivalentní praxe
" Sídlit v Praze
" Postoj orientovaný na zákazníka
" Dobrá znalost lokalizačních řešení a procesů je výhodou
" Výborné verbální, písemné a organizační schopnosti
" Schopnost řídit více projektů k dokončení současně
ANGLICKÁ VERZE
What you'll be responsible for:
" Having a customer-centric approach for everything you do
" Supporting Phrase customers and internal teams and when escalations happen making sure they are raised to the right people to solve issues and delight the customer
" Managing digital touch clients via Gainsight.
" Identifying cross-sell/up-sell opportunities
" Managing