• P 
  • P 
  • MANAŽER/KA REKLAMACÍ 

MANAŽER/KA REKLAMACÍ

Zaměstnavatel: REMANTE GROUP s.r.o.
Na Starém břehu 2756

*KO: Hirčová Alexandra, tel.: 735 194 751. Životopis zašlete na e-mail: hr@remante.com.

Požadujeme:
- zkušenosti z výrobních provozů, reklamace a kvality (praxe min. 3 roky)
- znalost tradičních nástrojů jako FMEA, 8D reportů, 5 WHY a PPAP
- anglický jazyk na komunikativní úrovni (min. B2), schopnost komunikace v polštině výhodou
- komunikační, vyjednávací schopnosti a empatie
- aktivní přístup k řešení úkolů, rozhodnost, důslednost a odpovědnost
- zájem o práci s cílem posouvat úkoly a hranice vpřed

Nabízíme:
- měsíční prémie a odměny vedoucího po zkušební době dle dosažených výsledků
- odměnu navíc za zlepšovací návrhy, projekty a úspory
- pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok, poté na dobu neurčitou
- pracovní úvazek 40 hodin

Benefity:
- 2 dny Sick Days
- stravenkový paušál
- Multisport karta
- sleva na firemní produkty
- výhodný mobilní tarif (také pro rodinné příslušníky)
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na životní pojištění nebo důchodové připojištění ve výši 750 Kč/měsíc

Náplň práce:
- kompletní řízení procesů zákaznických reklamací
- vyhodnocování zákaznických a dodavatelských reklamací a nastavování nápravných opatření
- nastavování a kontrola systémových pravidel s cílem minimalizovat reklamace
- vedení týmu reklamací a kvality
- úzká spolupráce s příslušnými odděleními a výrobou
- reporting, analýzy reklamovaných produktů

Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina, Polština

odpovědět
MANAŽER/KA REKLAMACÍ
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj