Zaměstnavatel: Wendell electronics, a.s. Nádražní 1179 |
|
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
NÁPLŇ PRÁCE:
- správa a administrace zákaznických objednávek dle dohodnutých podmínek
- upracování objednávek v IS
- věcná i formální kontrola objednávek, zdrojů, potvrzování termínů
- aktivní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve firmě (nákup, plánování, logistika, výroba)
- ve spolupráci s Program Managerem se bude podílet na rozvoji a zlepšování služeb pro zákazníky, komunikace se zákazníky
- potvrzování, sledování termínů, změn, odchylek
- fakturace
- denní práce v IS
POŽADUJEME:
- minimálně SŠ vzdělání - technický nebo ekonomický obor (zkušenosti z EMS vítány)
- organizační a komunikační schopnosti, velká míra samostatnosti
- pokročilá znalost MS Office, zejména Excel
- zkušenosti na obdobné pozici, příp. v logistice, nákupu, vítány
- AJ na komunikativní úrovni podmínkou
NABÍZÍME:
- výše mzdy od 30.000 Kč, po zkušební době navýšení mzdy
- zajímavá a stabilní pracovní příležitost
- možnost profesního růstu
- závodní stravování
- příspěvek na penzijní pojištění
- týden dovolené navíc
- možnost práce z domova
KONTAKT: telefonicky, e-mailem nebo osobně
Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina